فرنیکفرنیک، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

یک زندگی

فرنیک- این روزها

1392/11/27 15:36
نویسنده : سمیرا
349 بازدید
اشتراک گذاری

فارسی و انگلیسی رو با هم قاطی حرف می زنی. با خودت بیشتر انگلیسی صحبت می کنی. 

دیروز اومدی می گی: اکسکیوز می ور ایز سوایچ ماشین؟ 

امروز هم تلت رو گذاشتی رو سرت و می گی: بیگ بیگ ( صدای بوق ماشین) عروس ایز کامینگ. 

فعل ها رو معلوم نیست به چه قاعده ای صرف می کنی. مثلا می گی: مامی من موز نخوردیدم. یا من نزندیدم. 

راستی به نون هم می گی نوم. بعضی کلمات رو هم که اولین بار می شنوی کلا برعکس می گی: 

فاص (صاف)- چورمه (مورچه)

بعضی وقتها هم گیر می دی به من. امروز به من می گی مامی استند آپ پلیز. بعد می گی  dance and coloring. بهت می گم یعنی چی. نمی شه که. قبول نمی کردی. مداد رو می دادی به من و می گفتی همین طور که ایستادی دفتر رو رنگ کن. چه کارهایی می خوای از آدم!

تفریح این روزهات هم شده بری میدولی و تو زمین بازی جاسکو بازی کنی. البته چه بازی کردنی! اونجا می شی مسئول نظافت. همش دنبال این هستی که اسباب بازی ها رو مرتب کنی. ماشین ها رو کنار هم می چینی و توپها رو می ریزی تو ball pool. 

صبح و شب می گی بریم اونجا. مستقیم و غیر مستقیم. صبح اومدی می گی: مامی تو خوشحالی؟ بله

بابی تو خوشحالی؟ بله

تسکو ( جاسکو) خوشحاله؟ بعدش هم خودت کلی می خندی و می گی: ه ه تسکو؟ گفتم تسکو؟ آخه تسکو خوشحال می شه؟ 

چی بگم من آخه. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شیما و رها
19 اسفند 92 20:33
وای عزیزم چقدر بزرگ شده ملوسک من یه ماهی بود اینترنتم قطع بود یه عالمه بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یک زندگی می باشد